wtorek, 23 czerwca 2009

Zabawa- Podaj dalej

Załapałam się na niespodziankę u NieZapominajki, jest szansa dla jeszcze jednej osoby :-))

Zgodnie z regułami ogłaszam podobną zabawę u siebie. Zasady są proste:

1. Musisz posiadać własnego bloga.

2. Pierwsze 3 osoby, które zostawią komentarz pod tym postem otrzymają ode mnie mały, ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.

3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym 3 osobom na prezent od Ciebie.

4. Każdy blogowicz może uczestniczyć 3x w takiej zabawie!

Zapraszam :-))))

4 komentarze:

Anna Zaprzelska pisze...

Ha! Jestem pierwsza!!!

Trzpiot pisze...

Gratulacje, witaj :-)
Podeślij mi adres na maila, niespodzianka już na warsztacie :-))

Jednoskrzydła pisze...

to ja się wpisuję na II miejsce! pomysł bomba,
jak tylko skończę candy ogłoszę taką zabawę
buśki

oura512 pisze...

Zgłaszam się i ja! Niestety to już mój trzeci raz :( Moje podaj dalej ogłoszę gdy wyślę zaległe trzy upominki ^^ Pozdrawiam!