niedziela, 7 czerwca 2009

Moje najnowsze doswiadczenia

Trochę popracowałam i znów doświadczyłam własnych niedoskonałości. Przeprowadziłam też eksperyment, którym chętnie się podzielę (pkt.3). Mam cichą nadzieję, że choć jednej osobie moje błędy pomogą uniknąć podobnych w praktyce bo czasami szkoda fajnych prac:
1) używając taśmy malarskiej nie należy usuwać jej zanim farba wyschnie, inaczej na drewnie pozostanie klej z mokrych części taśmy :-(
2) na bajcę, tak jak podpowiedziano mi na forum, warstwa lakieru, wtedy bejca się nie przebije na wzór
3) żeby uniknąć marszczenia się serwetek pod wpływem lakieru dobrze jest, kiedy wzór wyschnie przeciągnąć całą powierzchnię klejem
4) wzór z papieru przed naklejeniem należy namoczyć, prawda z elementarza decu, o której ciągle zapominam :-((
Ale nie ma tego złego, w związku z punktem 1) taca, która w ten sposób się popsuła doczeka się ornamentu. Wprawdzie w moim wykonaniu najlepiej wychodzą kropki ale teraz sytuacja wymusza na mnie kreatywność.

Brak komentarzy: