środa, 17 czerwca 2009

Błogie lenistwo




Dziś odreagowuję dzień wczorajszy. Zwłaszcza, że cały poranek zepsuł mi szef. wróciłam więc w miarę normalnie, tylko godzinę później niż planowałam i rzuciłam się "w wir pracy". Tylko, że niewiele z tego wyszło. Podmalowałam kolejną tacę (mam jeszcze w szafie cztery, z czego trzy przywiezione z Czacza) bo wcześniej pociągnęłam ją tylko farba po wierzchu a spód beztrosko zaniedbałam. Tak więc zaczęłam od malowania i zapragnęłam od razu zaprojektować na niej wzór. Uparłam się wykorzystać szablon bo strasznie spodobały mi się próby dziewczyn prezentowane na forum. Szablonów nabawiłam się zaledwie dwóch więc dziś wyciągnęłam ten drugi, z gałązką pokrytą owocami wiśni. Ale najpierw należało przykleić serwetkę. Udało mi się więc uszkodzić świeżo pomalowany spód ponieważ w celu przyklejenia wzoru musiałam tace położyć. Nakleiłam co chciałam, znowu odwróciłam, pomalowałam ponownie spód uff... Odczekałam aż wyschnie farba, odwróciłam i.. okazało się, że klej jeszcze pracuje a ja paluchem zdjęłam część wzoru i" apiac" od nowa. W końcu na suchy już na szczęście wzór natapowałam wzór z szablonu ale użyłam za dużo farby i rozmyły się kontury- w efekcie musiałam to zmyć. I tyle z dzisiejszych eksperymentów. Wzięłam się jeszcze dziś za bombki, których dwie leżą i czekają na zmiłowanie i puszkę-urnę. Na wszystkim jak leci serwetki rozrywały mi się pod pędzlem więc dałam sobie spokój i wraz z kompem wpakowałam się do łóżka.
Na forum cisza, o przepraszam, chyba dziewczyny zasiadły przed monitory bo na pocztę wpłynęły cztery wiadomości. Chyba też tam zajrzę. Jeszcze tyko zdjęcie pudełka inspirowanego pomysłem Żużaczka. Na wieczku nakleiłam gazę opatrunkową, wyjałowioną ;-)) i pociągnęłam farbą. Później lakier, szlifowanie, lakier, szlifowanie itd teraz powierzchnia jest gładka w dotyku a faktura wygląda interesująco. Ale coś mi w tym pudełku nie pasuje, na dolna część położyłam lakier touch-me ale mam wciąż wrażenie, że pudełko jest nie wykończone.

Brak komentarzy: