sobota, 17 października 2009

Jesienna wymianka




W końcu zmobilizowałam się żeby obrobić zdjęcia ATC-iaków na jesienna wymiankę u Anek73
Zła jestem bo okazało się, że dwa z trzech zdjęć są beznadziejne a kartki poszły już w świat tzn. do adresata.
Moja kreatywność odmówiła tym razem całkowicie współpracy. Tematy były trzy:
- czar jesieni
- deszczowa piosenka
- witaj szkoło
Zaczęłam od jesieni, dzięki temu są to jedyne kartki, które zyskały moja aprobatę. Kolejna była deszczowa piosenka, dla której miałam jakąś koncepcję. Do czasu kiedy stwierdziłam, że kartki są zbyt skromne i postanowiłam do nich dorobić deszcz. Brokatem. Złotym. Bez przemyślenia, co sprowadziło się do pomaziania kartki klejem w kilku miejscach i posypania na to brokatu. Efekt przerósł moje wyobrażenia :-(( W ruch poszedł papier ścierny co z kolei uszkodziło powierzchnię kartki. Więc znowu klej, na to lakier i do nostalgicznej koncepcji mamy złoty deszcz. Widział ktoś złoty deszcz? Chyba tylko król Midas:-( Ale nie było już czasu na zrobienie nowych kartek. Należy więc przyjąć , że "tak miało być".
No i trzecia seria "witaj szkoło". Od samego początku nie miałam na nią pomysłu. Tu moja kreatywność powiedziała zdecydowanie "pas". Kiedy wreszcie powstał pomysł kartek wyrwanych z zeszytu chciałam ubarwić je kleksami ale okazuje się, że współczesne stalówki są zbyt zwarte a atrament za gęsty i nie udało mi się zrobić ANI JEDNEGO przyzwoitego kleksa. Poddałam się.......
A propos kreatywności, w mojej pracy za kreatywną uważa się osobę, która podsuwa rozwiązanie w ciągu trzech sekund, wynik powyżej to przeciętność :-( Czy wspomniałam kiedyś, że pracuję w bankowości? .....

2 komentarze:

Anek73 pisze...

A ja uważam, że wszystkie są śliczne!
Uwielbiam takie jesienne klimaty :)

http://anek73.blox.pl

Agnieszka M pisze...

Śliczne są Twoje ATC.... Moje są w kopercie już zaadresowanej...i w torebce, a wczoraj będąc koło poczty zapomniałam wysłac :((((( buuuuu