środa, 7 października 2009

Dlaczego mnie nie ma?

Odkąd ciemny wieczór wita mnie w drzwiach domu trudniej mi z fotkami. Zmrok mnie też żegna kiedy wychodzę do pracy :-( Siłą rzeczy fotki powstawiam w sobotę. A na jedną czekam z niecierpliwością bo zrobiłam lampion w granacie. Szczerze mówiąc z żadnego dotąd nie byłam jeszcze tak zadowolona. Sama chyba sobie taki zrobię choć do niczego mi nie pasuje. Pomyślę, ale uwiecznić muszę. Muszę też obfocić ATC-aki, które zrobiłam na wymiankę u Anek73. Najtrudniej było znaleźć pomysł na karty "Witaj szkoło" i zadowolona nie jestem nadal. Może jeszcze coś w nich zmienię do soboty. A dziś wieczorem udaję się do Wrocka, do domu wracam dopiero jutro. Muszę tylko wziąć coś na uspokojenie ponieważ szef (kierowca) odkrywa przede mną tajemnice podróży z prędkością światła. Osobiście wolę wolniej, dużo, dużo wolniej ale bezpieczniej.

Brak komentarzy: