sobota, 30 lipca 2011

Na wyzwanie...


Pierwszy raz zrobiłam coś według mapki z bloga (a może blogu?) Once Upon A...Sketch. Jest to strona, na której znalazłam cud scrapy z całego świata. Mój skromny scrap to dzisiejsze fantazje i odmóżdżenia po tygodniu kontaktów z pewnym chamskim burakiem. Jeszcze świeżutki (scrap a nie burak (blee!) ) widać nie wyschniętego magica.
Na zdjęciu człowiek o magicznych rękach- NAPRAWIŁ MÓJ UKOCHANY DZIURKACZ BRZEGOWY!!!! Chwała mu za to. Naprawił i to jak! Dziurkacz ma nową, wytrzymałą dźwignię. Teraz złamać mogłaby ją chyba jedynie Jagienka (pamiętacie dlaczego?).

Druga fantazja to tag na tagowo..kwiatowe wyzwanie Craft Artwork. Od bazy po sznurek wszystko to recycling, no z wyjątkiem ćwieków, które wykańczają kwiatki i skrawka brązowego papieru. Zdjęcie i pozostały papier z broszurki reklamowej wielkopolskich miast . Broszurę przytargałam dla dziecięcia żeby poczytał po angielsku bo dwujęzyczną była. Omal nie zabił mnie śmiechem. Właściwie się nie dziwię, też bym się roześmiała mając od roku FCE z najwyższą oceną. Dobrze chciałam ale w przyrodzie nic nie ginie, jak dziecię gardzi to zawsze można przescrapować ;). A ćwieki ze sklepu Scrap Pasja dzięki czemu mogę moją fantazję zgłosić na wyzwanie.

5 komentarzy:

lejdik pisze...

I z troski o dziecko niechcący nieźle wyszło, przynajmniej masz materiały do scrapu, czyli nie ma tego złego;))
Jagienka oczywiście orzechy łupała pośladkami, to życzmy sobie, żeby w to lato i przy tej pogodzie nie dorobić się takiego obfitego tyłu;):D
Pozdrowienia !
ps Burak straszna rzecz, ale patrz jak na Ciebie podziałał..kreatywnie:D

phamil pisze...

What a beautiful job with the sketch! Thank you for playing along with us at OUAS!

sandi pisze...

Your lo is so sweet! Love all your little tidbits! Tks. for playing along with us at OUAS!

Unknown pisze...

Bardzo ładny !

Guriana pisze...

świetny kolaż:))