czwartek, 6 sierpnia 2009

cieniowanie?



Pokazałam już na forum ale nie każdy trafia na Kaiem (a szkoda :-(). Po niciaku zakupiłam farbę olejną bo umyśliłam sobie, że to świetny sposób na problemy z cieniowaniem. Oczywiście nie rozwiązuje wszystkich problemów bo jest monokolorystyczny ale dzięki temu wzór nie unosi się w powietrzu. Nabyłam następnie cały komplet farb olejnych ale z nimi będę jeszcze musiała poeksperymentować bo bezpośrednie zastosowanie kolorów z tubki daje kiczowaty efekt :-(( Kto do mnie zagląda ten wie, że się nie poddaję. Farba olejna ma tę zaletę, że długo wysycha więc można spokojnie pracować nad oczekiwanym efektem. Czas schnięcia to oczywiście również wada. Chustecznik ze zdjęcia suszyłam cztery dni z czego ostatni cały dzień na świeżym powietrzu. I nie można na to położyć lakieru wodnego tylko najpierw trzeba użyć śmierdziela. Ale warto dać sobie trochę czasu....

2 komentarze:

Marcia pisze...

Ślicznie wyszły Ci cieniowania na tym chusteczniku.

Ania pisze...

Chustecznik bomba, odjazdowy pomysł z tymi motywami!!! Cieniowania wyszły bardzo ładnie!!!!