sobota, 29 sierpnia 2009

ATC u Rachel




Rachel pokazała już swoje ATC-iaki więc i ja pokażę swoje. Zrobiłam 5 pierwszych, pierwszych również w moim w życiu i po dwóch dniach stwierdziłam, że jednak mam inny, nowy pomysł- zrobiłam więc kolejnych 5. Następnie doznałam olśnienia, że skoro w zabawie bierze udział 10 osób i każda miała za zadanie zrobić 5 kartek to ja robiąc ich 10 burzę cały porządek. Trudno mi było jednak zdecydować się na to, które ze zrobionych kartek przeznaczyć na wymiankę więc pomyślałam i zrobiłam kolejnych 5. W ten sposób każdy uczestnik dostanie nie po 5 jak planowała Rachel ale po 6 kartek. Mam nadzieję, że pozostałe osoby nie będą miały do mnie żalu. Pierwsze dwie serie obfociłam w całości a o ostatniej zapomniałam :-( dlatego tylko jedna kartka z tej trzeciej ta, którą zostawiłam sobie na pamiątkę.

1 komentarz:

Rachel pisze...

spokojnie, u mnie bedą obfocone wszystkie!!:) wszystkie są śliczne!:)