sobota, 26 września 2009

Dużo tego....

Zapisałam się na wymiankę u Agnieszki i Anek73. Nie wiem czy nie przeszarżowałam:-)
Dostałam też kolejne dwa wyróżnienia (właśnie dostałam kolejne więc wklejam informację do tego posta), takie wrzosowe od Luisante





i wróciło do mnie od Basi i Rachel, za które serdecznie Wam dziewczyny dziękuje. Postanowiłam przekazać je do Zacisza wyśnionego i Fajnie być razem za całokształt. Dziewczyny prowadzą fantastyczne blogi i robią to inaczej. Najlepiej zajrzeć tam samemu, polecam.
A fantastyczne słodkości rozdają: Brises i
Marcia

4 komentarze:

Rachel pisze...

piękne wyróżnienie....w moich ulubionych kolorkach!!!!:) gratulacje jeszcze raz:)

Rachel pisze...

to i ja zapraszam po wyróżnienia:)

Anek73 pisze...

Ja też się pozapisywałam do wielu zabaw, wymian i konkursów :) Żeby pogodzić to wszystko z prać to chyba sypiać przestanę :P

Ale jesienne ATC na moją własną wymianę zrobiłam już wczoraj - wszystkie 9 sztuk (a nawet 12 :P) - tak mnie "natchło" :P

Pozdrawiam z Kłodzka - Ania

http://anek73.blox.pl

Joasia pisze...

Dziękuję bardzo za wyróżnienie!