niedziela, 29 stycznia 2012

Będzie intensywnie


Oj będzie, będzie :) Intensywnie i kreatywnie. Już w sobotę Sabat. Kapitalne dziewczyny, kreatywny wieczór i odbiorę moje nowe zabawki od Magdy. Się doczekać nie mogę bo zakupiona maszynka, na ślad której naprowadziła mnie Ayeeda już jedzie. I będzie przez tydzień czekała na rozruch :(.
11.02.2012 zapraszam na warsztaty w Kreatywnie, miejsca jeszcze są :). Tydzień później u Cynki ja sama warsztatuję się z Czekoczyną. Poznam tajniki art-journalingu :).
A następnie zacznę jeszcze intensywniej odliczać dni bo "już za chwileczkę, już za momencik..." wracam do Łucznicy !!!!!!!
Tak wygląda plan minimum na ten kwartał. Plan minimum na ten rok to II i III stopień ceramiczny i powtórka podstaw angielskiego. Plan ambitny- potwierdzone B1 z angielskiego i kosz z wikliny na Wakacjach ze sztuką, zależny jest jednak od kilku czynników. Ale trzeba sobie stawiać wyzwania :)

No to jeszcze parę słów o zdjęciach.
Do scrapowego pudełka podchodziłam trzy razy- tyle denek musiałam skleić zanim udało mi się dopasować obie części. Pierwsze było za ciasne, drugi za małe i dopiero przy trzecim podejściu zaczęło pasować. Zostało zrobione żeby dziecię miało w co zapakować prezent: pierścionek i broszkę. W piątek wieczorem obudził się z informacją, że na 18-tkę idzie i może coś z moich potworków dopasuje (a idzie w sobotę czyli wczoraj). Nie odbudowałam jeszcze zapasów po okresie świątecznym więc wybór był niewielki.



Na razie są to pierwsze, skromne próby z taką biżuterią. Zapowiadana przesyłka z formatkami dotarła, preparat szklący ze Stamperii nabyty w Stonogach. Zdjęcia są z zakupionego na grudniowym Festiwalu papieru do decu ale z tak beznadziejną jakością/ostrością, że linkować niestety nie będę :(.
Muszę jeszcze znaleźć swój "pomysł na" bo nie chcę kopiować Lenki a zaopatrujemy się chyba w tym samym sklepie :)
I na koniec szybki kolaż z Piggy na temat "Jestem kobietą"- "Twój styl" i program poznańskiego Teatru Muzycznego....

Biednej śwince odbijają się "oponki" z koronki i pozostałych warstw ale przesłania chyba ten fakt nie burzy ;))

3 komentarze:

Dunia pisze...

Ja też zawsze mam problemy z pracami wymagającymi precyzyjnych obliczeń... zawsze mi się coś nie zgadza...
A broszka i pierścionek są zachwycające ;o)

aldi pisze...

Pudełeczko fajne a biżu wyszło..oj wyszłooo. b. ładnie:) A gdzie Ciebie już na ceramikę niesie. Dorotko zabieraj pomysły i do Leny marsz za niedługo:)

aldi pisze...

Ach zakładki ciekawe szczególnie pierwsza chyba że to tył i przód domniemam to rewelacja!! drewienko czy kartonik?