środa, 7 listopada 2012

Drugie życie płyty

Taki był tytuł wyzwania na II DJWC. Zlot jak zwykle świetny. Głęboki ukłon w stronę Kwiatu :). I jak zwykle za mało czasu żeby skorzystać z wszystkich uciech: warsztatów, pokazów, zakupów, plotek z dziewczynami. Pojechałam jedynie z własnymi nożyczkami, taśmą dwustronną i resztką kleju pamiętając o każdorazowo wystawianych pudłach z materiałami do recyklingu i wspólnego scrapowania. Chciałam zrobić recyklingowe notesy jako przykład na warsztaty, które mi się zamarzyły. Gdy zasiadłam za stołem obok Tores i vis a vis Wolfann, w gronie dziewczyn klejących rewelacyjne LO-sy, zamiast kleić zajęłam się plotkami i z notesów nic nie wyszło. Pomiędzy jednym a drugim zdaniem zanurzyłam ręce w stosie przygotowanych wspólnych przydasi, zawiesiłam oko na wyzwaniach i płyta sama zaczęła nabierać życia. Pracę przerwały warsztaty, zakupy i udało mi się ją oddać szacownej Komisji 5 min przed zamknięciem zgłoszeń. Wszystkie elementy wykorzystane w pracy pochodzą ze wspomnianego pudła. Ale warto było, dostałam w nagrodę superaśny komplet biżuterii. Więcej zdjęć jednak dzisiaj nie będzie bo siadła bateria w aparacie. A notesy powstały wieczorem przy plotach, też pokażę jak obfocę bo jestem z nich bardzo zadowolona :).

2 komentarze:

Katrina pisze...

Nagroda za płytę w pełni zasłużona. :) I koniecznie pokaż te recyklingowe notesy! Bardzo mi się spodobały. ;)

Anna - Krulik pisze...

Jak najbardziej zasłużona :) Dzięki Dorota, że byłaś, super Cię było znowu spotkać. Do następnego razu!