niedziela, 22 kwietnia 2012

Wczoraj odbyło się kolejne scrapowe, wyzwaniowe spotkanie KGMiP. Nawiedziłyśmy Stonogi w nowej siedzibie gdzie obok tradycyjnej wymianki modziłyśmy z przygotowanych przez dziewczyny zestawów notesy. Oczywiście jak to blondynka nie dosłyszałam, że notes docelowo będzie zbindowany więc wklejka mojego patentu :) To co wymodziłam było tak nudne i nie moje, że po powrocie do domu sięgnęłam do przepastnych zasobów (ha,ha, ha :....) moich przydasi i dokończyłam dzieła. Kto widział baloniki na spotkaniu musi ich teraz wnikliwie poszukać :) Wymianka była na literę "R". Wylosowałam fantastyczną rabatkę od Michellki. Tylko zdjęcia jeszcze nie mam bo muszę trafić na dobry humor dziecięcia. Co ciekaw w poprzedniej wymiance też dostałam tworki Michellki (tablicę na notatki, naszyjnik i pokrowiec na husteczki :) A żeby zbiegów okoliczności więcej ciekawych było to na "R" zrobiłam rower w ramce retro, który trafił się.... zgadniecie? ....Michellce :)

5 komentarzy:

Kasia pisze...

Świetnie go wykończyłaś! Przynajmniej zobaczyłam Twój patent na notesy :)

Snow pisze...

Pomysłowo z notesem i pięknie z rowerową ramką:)))Pozdrawiam.

Dunia pisze...

Byłam pod wrażeniem jak szybciutko i sprawnie wszystko wykończyłaś na spotkaniu. Notes niesamowicie mi się podobał!

Nika pisze...

Notes bardzo mi się podoba o ramce nawet nie wspomnę ;-))
Pozdrawiam

gooseberry pisze...

no notes rewelacja...patent również :) no i jak szybko powstał! bardzo dziękuję za serducho! jest śliczne... na pewno znajdzie u mnie swoje miejsce :) ramka prześliczna...szkoda, że nie udało mi się jej zobaczyć na żywo... pozdr.ciepło