czwartek, 19 kwietnia 2012

Przerosło mnie


Na łódzkim scrapowisku brałam udział w warsztatach organizowanych przez 7 Dots Studio o wdzięcznej nazwie "Elegancka kartka". Niestety zrobienie czystej, eleganckiej kartki przerosło moje możliwości. Jak wszem wiadomo bliżej mi do trendów Finnabair niż Karoli choć obie darzę czcią nabożną w równym stopniu :). Takie więc "eleganckie" karteczki dwie sobie wymodziłam na warsztatach według mapek (zdjęcie na różowym tle podkradłam z blogu 7 Dots Studio, robiła osobiście Tusia).
Następnego dnia tą "grzeczniejszą" zmaltretowałam dodatkowo tworząc życzenia dla pewnej 50-latki. Jak sobie namaziałam i nastemplowałam od razu poczułam się lepiej :)

7 komentarzy:

Snow pisze...

Znaczy się, pojmujesz elegancję po swojemu:))) I dobrze, bardzo dobrze, bo karteczki świetne :)) Pozdrawiam.

Dunia pisze...

Najważniejsze, aby być ze sobą w zgodzie :o)
Wolę Twoją "niegrzeczną" wersję!

Aggaw pisze...

No i bardzo fajnie namaziałaś :-D Zdecydowanie wolę pobazgroloną wersję :-)

Deilephila pisze...

Piękne te Twoje mazidła:D uwielbiam Twój styl:D

Deilephila pisze...

p.s. zainteresowana serwetkami nadal? Mam kilka nowcyh wzorów i niestty obawaim sie że sama ich nie przebię:D

Alina Chmielarska - glinka121 pisze...

Karteczki są rewelacyjne :) Kochana ślicznie dziękuję za przesyłkę - buziaki :)

M.Argherita pisze...

Oczywiście podziwiam i bardzo mi się podobają te twoje scrapki.