środa, 7 września 2011

Dostałam



Muszę się pochwalić. W ostatnim czasie listonosz był częstym gościem w moich progach. Oprócz okazyjnych zakupów scrapowych, elementów biżuteryjnych i sporego zapasu Fimo trafiły do mnie też przesyłki z tajemniczą choć oczekiwaną zawartością. Niestety nie mam zdjęcia guzików od Bronki bo zostały skrupulatnie posegergowane według rozmiaru, koloru i kształtu przez moją mamę i dziecię nie zdążyło pstryknąć fotki ale wierzcie mi przesyłka sporych rozmiarów i pełna cudów :).
Autorką kolejnych cudności jest nie kto inny jak złotoręka Anya-es, która przystała na propozycję prywatnej wymianki i dzięki temu mam i ja sutaszowe cuda od mistrzyni.



Następnie Scrapujące Polki rzuciły smakowite wyzwanie ATC pod tytułem "Słodkie życie". Ania- moja wymieniankowa para podesłała mi tę przeuroczą kartkę i to w jakim opakowaniu :) Ja zrewanżowałam się tendencyjnymi ATC-iakami wykorzystując przyniesiony przez rzeczonego listonosza babeczkowy stempelek :)




I na koniec (choć chronologicznie przyszły do mnie pierwsze) morskie calineczki, które dotarły do mnie od Małgosi w zgrabnym, pomysłowym pudełeczku.


Uwielbiam wymianki :)

3 komentarze:

SAgart-Agnieszka Sadowska pisze...

Szczęściara jesteś :-) Tyle cudowności dostałaś.

B. pisze...

oj zazdroszczę tych sutaszowych kolczyków, zazdroszczę... ;)

karteczni z babeczkami... przesłodkie :)

Peninia / Gosia pisze...

Wspaniałe prezenty otrzymałaś! Śliczne;)
Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny na blogu.
Peninia*